Konu bütünlüğünden yaklaşırsak kitap basit bir düzlemde sağlam bir şekilde oturtulmuş tabi bu özelliği bir eksiklik değil aksine konusuna hitaben uygun olmuş ayrıca 2 farklı anlatım biçimi benimsenmiş ama bir kitabı okurken ne kadar konu anlatış biçimine vs. ısrarla dikkat etsemde Bu kitabı okurken herşey bu sefer çok farklıydı hayır bunların hiçbir önemi yoktu.Çünkü Usta bir yazar kalkıp insanların içinde ki yalnizi alıp toplumun önüne atmış.Hadi ! Bakalım siz yalnızlar ve karabaliklar içinde yalnız kalmışlar evet size diyorum kendi için de hapsedilmiş ruhlar kendinize dahi itiraf edemediğiniz gizemlere nedenlere bir göz atın ve değişmek için kullanın diye bir çok öğüt vardı şahsen her okuduğum kitabı kütüphaneye bağışlayan ben.Bu sefer korkarak veremedim çünkü altını çizdiğim sözler benim şuana kadar tutamadigim bir günlüğü oluşturuyordu.Kendimden birçok şey bulduğum bu kitapta herkesin kendinden parça birşeyler bulacağına eminim.