Uhtred

@Uht_red·
·
sabitlendi
Ne yazık ki benim için artık düşler kurma çağı geçti. Birçok memleketlerde yolculuk yaparken yaşam üzerine düşündüm. Giderken çocuktum dönüşte adam oldum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir an evvel gitmek, dağlara kavuşmak en iyisiydi.
İnsan yaşlanır, ama gönlü yaşlanmak istemez. İşte öyle arada sırada bir silkinip birden doğrulup koşmak ister.
Elveda Gülsarı :'(
Artık ayrılık zamanı gelmişti. Gitmeliydi... ...Gözlerinden akan yaşlar yüzünü, sakalını ıpıslak etmişti. Gözünü, yüzünü silmiyordu. Bunlar doğuştan tulpar doğuştan taypalma Gülsarı için dökülen yaşlardı. Yaşlı gözlerle yeni sabaha, tek başına dağların eteklerine doğru uçan yabankazına, uzun uzun baktı. Gözyaşları daha çok akmaya başladı. Yaban kazı yolunu şaşırmış, sürüden ayrılmıştı. Arkadaşlarına yetişmek için acele ediyordu...
El ne dermiş? Ne derse desin umurumda değil...