Sayın Livaneli'ye, kişiliğine, müziğine ve ideolojik duruşuna olan tüm saygımla beraber....Acaba artık kitap yazmasa mı ? Güncel siyasi ve toplumsal konularda fikirlerini ve yorumlarını kurgu-yorum yerine, gazete veya sosyal platformlarda paylaşsa..
"Balıkçı ve Oğlu" olmamış....