Bazen fazla popüler olan kitaplardan ister istemez soğursunuz ve bir türlü okumayı red edersiniz. Bu kitap da benim için öyle olmuştu. Ta ki bir okuma zevki bana yakın olan arkadaşımın tavsiyesine kadar...
Hasan... Sen ne güzel bir insansın.
İnsan okuyunca senin sadakatine,şevkine,sevgine,merhametine hayran kalıyor.
Çocuğuna verdiğin, kötüler de belki bir gün iyi olur, öğüdüyle beni kendine hayran bıraktın...
Ne olursa olsun asla arkadaşın ile ilgili kötü bir şey söylememen, onu hep koruyup kollaman, yıllar geçse bile hala sana kötülükler yapan birini sevmen ile ne kadar büyük bir yüreğin olduğunu gösterdin..
Kitabın filmi de var fakat ben kesinlikle kitabın okunması tarafındayım. Film çok yavan kalmış.
Benim için çok keyifli bir okumaydı, tavsiye ederim.