İnsanların bana sürekli “Hiç mi merak etmiyorsun, neden sormuyorsun?” demesine şaşırıyorum. Çünkü bana sorulan ve çoğu kişinin çok merak ettiği bazı konular açıkçası benim pek ilgimi çekmiyor. “Neden uyumadın?”, “Ne iş yapıyorsun?”, “Kaç yaşındasın?”, “Evli misin?”, “Yalnız mı yaşıyorsun?”, “Ev senin mi?”, “Ne kadar maaş alıyorsun?”, “Araban var mı?” gibi soruların peşine düşmüyorum. Yemin ederim, ailemle birlikte yeğenimle yeni nişanlanan damat adayına bile bu soruları sormadık. Ailemle yıllardır görüşmüyorum dedi, biz de saygı duyduk ve kurcalamadık. İsterse anlatırdı, istemezse anlatmazdı. Belki ben farklı düşünüyorum ama insanların özel hayatlarının her ayrıntısını öğrenmek zorundaymışız gibi davranılması bana tuhaf geliyor. Kendi adıma çoğu zaman “Bana ne?” deyip geçiyorum. Çünkü merak etmek başka şey, sınır bilmek başka şey. Bazı soruları da herkes değil, insanın hayatındaki özel insanlar sorar.