Gus:"Evet, aynen. Tadı yiyecek gibi, mükemmel bir şekilde pişirilmiş olabilir ama tadı nasıl söylesem..."
Ben:"Tadı sanki Tanrı'nın Ta Kendisi cenneti beş tabaklık bir öğün olarak pişirmiş ve bunlar sana fermente edilmiş, kabarcıklı birkaç ışıltılı top eşliğinde servis edilmiş ve kanal kenarındaki yemek masasının çevresinden hakiki çiçek yaprakları akıp gidiyormuş gibi değil. "
Gus:"İyi söyledin. "
Gus'ın babası:"Çocuklarımız gerçekten tuhaf."
Babam:"İyi söyledin. "
"Seni seviyorum ve doğru şeyleri söylemek gibi basit zevklerden kendimi mahrum etmeye pek meyilli değilim. Seni seviyorum ve sevginin boşluğa atılan bir çığlık olduğunu ve unutulmanın kaçınılmazlığını, herkesin ölüme mahkûm olduğunu ve tüm çabamızın toza dönüşeceği bir günün geleceğini biliyorum ve güneşin elimizdeki tek dünyayı yutacağını da biliyorum ve Seni seviyorum."