Bahar

Bahar
@Umutcicegi
~ Her zaman umut vardır. Hiç umut kalmadığında bile.~ ☆Umutlu kal sevgili okur:) İnstagram hesabım; instagram.com/baharizm._

Bahar

, bir kitap okudu
10/10
·164 syf.··
Beğendi
·
27 saatte okudu
·
2026 3. kitabı
Ahmet Batman
8.4/10 · 348 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Neyse burası sarımsaklı, biraz sarılsak mı?" "Ahmet." "Söyle sevgilim. " "Seni seviyorum. " "Seni seviyorum. "
Sayfa 164 - Destek Yayınları·Kitabı okudu
"Mümkünse sadece sen gel." "Mümkündür efendim. "
Sayfa 163 - Destek Yayınları·Kitabı okudu
"Sen çilek mi kokuyorsun Merve?" "Bilmem çilek mi kokuyorum?" "Evet bildiğin çilek kokuyorsun." "Hmmm... Öyledir o zaman. " "Saçlarından geliyor. " "Gelebilir Ahmet. Seviyorum. " "Çileği mi?" "Seni." "Hep sev." "Bir an bile vazgeçmedim ki." "Ben de."
Sayfa 161 - Destek Yayınları·Kitabı okudu
Eskiden sen varsın diyordum artık sen yoksun diyorum. Bir kaç cümle değiştiriyor her şeyi.
Sayfa 158 - Destek Yayınları·Kitabı okudu