✏️"İnsanlar, yalnızca kendilerini düşünerek hayatta kalmaz, insanlar içlerinde sevgi olduğu için hayatta kalır."
✏️"Şunu sakın unutmayın: Önemli olan tek bir an vardır. O da 'şimdi' dir. Çünkü bir tek ona sözümüz geçer."
Merhaba arkadaşlar, sizlerde beğendiğiniz alıntıları yoruma yazabilirsiniz. Şu covid süreci, bizi kitap kritikleri vasıtasıyla bir araya getirdi. Normalleşmeler de başladı, sizce İnsan Ne ile Yaşar? eserini yüz yüze açık havada yapalım mı, ne dersiniz? Görüşlerinizi bekliyoruz...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sosyal medyanın hatalı kullanımı rezil, akıllı kullanımı vezir, sıfır kullanımı sefil eder!.."
- Ufuk Tarhan
Bizler sosyal medyamızı, faydalı olabilmek, kendimizi geliştirmek, Ufuk Tarhan'ın deyimiyle akıllı kullanım için 1kbolvadinokumagrubunu kurduk. Sizler de sosyal medyanın velinimetlerinden faydalanmak istiyorsanız, 5 Nisan Pazartesi akşamı saat 20.00'de Google Meet programından gerçekleştireceğimiz online T-İnsan kritiğimize bekliyoruz.
Kitapseverler burada mıyız?
Hilal Ülkü Doğruyol
Merve Nur Özdoğan
Hatice Nur Benli
Halime Gözeler
@Beyzamut21
@Salihanuryildiz
Asude KoçNurdan KılınçNazireSemih
@BabilDergi
Uğur UkutMustafaHuzur peşindeHilal Karahan
Merhaba Sevgili Okur,
Güzel günler bekliyoruz, bahara doğru ilerliyoruz. Zaman zaman canımız sıkılsa da umudumuz baki... İnsan kalabilme mücadelemiz devam ediyor. İnsan kalabilenlere ne mutlu! Her zaman ve her gün!
"Ben hasta bir adamım." diyen kahramanımızın dünyasına yolculuk yapmaya hazır mısınız? İçsel yolculuk yapacağımız bu eserin kritik tarihini tekrar anımsatmak isterim "11 Mart Perşembe günü" online gerçekleştireceğimiz toplantıya bekleniyorsunuz. Lütfen kitabı okuyarak gelelim.
Katılımcı Sevgili okurlarımız kimler bakalım, yorumlara bekleniyorsunuz.
Sevgili okur sevgiyle, sağlıkla, kitapla kalasın...
(Yeraltından Notlar kitabından beğendiğiniz alıntıları da yorum olarak paylaşabilirsiniz :))
Merhaba Sevgili Okur,
Güzel günler bekliyoruz, bahara doğru ilerliyoruz. Zaman zaman canımız sıkılsa da umudumuz baki... İnsan kalabilme mücadelemiz devam ediyor. İnsan kalabilenlere ne mutlu! Her zaman ve her gün!
"Ben hasta bir adamım." diyen kahramanımızın dünyasına yolculuk yapmaya hazır mısınız? İçsel yolculuk yapacağımız bu eserin kritik tarihini tekrar anımsatmak isterim "11 Mart Perşembe günü" online gerçekleştireceğimiz toplantıya bekleniyorsunuz. Lütfen kitabı okuyarak gelelim.
Katılımcı Sevgili okurlarımız kimler bakalım, yorumlara bekleniyorsunuz.
Sevgili okur sevgiyle, sağlıkla, kitapla kalasın...
(Yeraltından Notlar kitabından beğendiğiniz alıntıları da yorum olarak paylaşabilirsiniz :))