Farkında mıyız bilmiyorum ama;
• Hz.İbrahim'in babasına verilmeyen,
• Hz.Lut'un eşine verilmeyen,
• Hz.Nuh'un oğluna verilmeyen,
• Allah Rasulu'nun amcasına ve birçok akrabasına verilmeyen
• Yeryüzündeki Milyarlarca
insana verilmeyen hidayet sana ve bana verildi.
Bunun kıymetini bilmez nankörlük yaparsak halimiz nice olur?
Bunun için;
İbadetlerimizi, istiğfarlarımızı ve en önemlisi şükür etmeyi çokça artırmalıyız ki bu nimeti Rabbim elimizden almasın.
"Eğer şükrederseniz elbette(nimetimi)
arttıracağım ve eğer nankörlük
ederseniz şüphesiz azabım çok
şiddetlidir"
İbrahim 7
Bu dünyada sana kötülük yapmak isteyen insanlar çıkacak karşına, ama unutma ki iyilik yapmak isteyenler de çıkacak. Kimi insanın yüreği karanlık, kimininki aydınlıktır. Geceyle gündüz gibi! Dünyanın kötülerle dolu olduğunu düşünüp küsme, herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama! Kendini koru kızım, insanlara karşı kendini koru!
"Eğer kendinizi severseniz, başkalarını da kendiniz kadar seversiniz. Bir başkasını kendinizi sevdiğinizden daha az seviyorsanız, kendinizi sevmekte gerçek bir başarı sağlayamazsınız..."