Barış dediğimiz şey insanların kavuşmak için çırpınip bir türlü ulasamadiğı, hasretlik çekilen sevgi değil ki. İnsanlar gerçekten barışı istemediği için barış yoktur. Dediğim gibi, eşitlik birçokları için ürkütücüdür, bu nedenle 'bariş' kadar insanların tüylerini diken diken eden çok az kavram vardır aslında. Ve maalesef böyle hissedenlerin sayısı hiç de az değil.