Olric

Olric
@Uozer
"Tanrı Tutunamayanlardan rahmetini esirgemesin" Oğuz Atay
Daha biz doyasıya yaşamamıştık ki; büyük ve güzel şeylerin özlemini çekiyorduk henüz...
Sayfa 86·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne varki hiç bir işin sonunu getiremiyorum, oyunlarım hep yarıda kalıyor.
Sayfa 72·Kitabı okudu
Edebiyat
Artık hayatımın yarısını yaşıyorum, yarısını oynuyorum.
Sayfa 72·Kitabı okudu
Edebiyat
Bir şairimizin çok yerinde olarak belirtikleri gibi, ne içindeyiz zamanın, ne de tam dışında .
Sayfa 59·Kitabı okudu
Edebiyat
Bu oyunları sen başıma sarmasaydın ikide birde ölümü düşünmek zorunda kalmayacaktım. Aslında, şimdiye kadar kim bilir kaç kere öldüm?
Sayfa 53·Kitabı okudu
Edebiyat