Olric

Olric
@Uozer
"Tanrı Tutunamayanlardan rahmetini esirgemesin" Oğuz Atay
Sefil ruhlarımızın korkak karanlığını anlatıyoruz...
Sayfa 51·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Uyumak istiyorum... Böyle 3-4 ay boyunca hiç uyanmadan uyumak istiyorum.
Ben öldükten sonra bu gökyüzünün altında bu memlekete, bu memleketin namuslu insanlarına ve sana karşı duyduğum sevdanın aydınlığı ışıl ışıl yanmaya devam edecektir.
Sayfa 617·Kitabı okudu
Öyle değil, öyle değil. Biz büyük bir milletiz derken, aynı zamanda demek istiyorum ki, evet aynı zamanda biz çocuk kalmış bir milletiz Saffet! Çünkü her şey çocuk gibi sevinir, çocuk gibi üzülürüz her şeye.
Sayfa 48·Kitabı okudu
Edebiyat