Olric

Olric
@Uozer
"Tanrı Tutunamayanlardan rahmetini esirgemesin" Oğuz Atay
Belki de insanlar aynı oyunu oynuyorlar, hayatları birbirine benzer oyunlarla geçiriyorlar...
Sayfa 46·Kitabı okudu
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hayır, sizi de sevmemeliyim. Çünkü her zaman olduğu gibi hayal kırıklığı bekliyor beni. Gene gülünç olmaktan korkuyorum. İnsafsız insanlar! Hayat göz yaşına bakmıyor. Oysa insanların merhametine muhtacım ben.
Sayfa 42·Kitabı okudu
Edebiyat
Ben bütün hayatım boyunca korktum Filiz. Bilhassa gülünç olmaktan korktum.
Sayfa 42·Kitabı okudu
Edebiyat
Her gün yollarda ve vasıtalarda gergin yüzler, düşmanca bakışlar, insanı her an tedirgin eden...
Sayfa 35·Kitabı okudu
Edebiyat
Onun da yaşamaya pek niyeti yokmuş demek ki.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Edebiyat