Yani bilmenin bir sonu ve bir sınırı yoktur. İnsan hep öğrenme çabasında olmalı, hiçbir zaman “Tamamdır. Ben oldum…” diye düşünmemeli. “Ben artık biliyorum… Bir noktaya ulaştım…” diye düşünmek, bilginin akışını durdurmak, ilahi akışı da kesmek olacaktır.