"Şimdi, etrafımızda, tavşanlar deliklerinden
ortaya çıkıyorlar. Gece onların zamanıdır. Birini
ismiyle çağırırsam, yanıma gelir. Ama o şekilde
yanına çağırdığın bir tavşanı yakalayıp, derisini
yüzüp kızartabilir misin? Belki açlıktan ölecek
duruma gelirsen. Ama bu güvene ihanet etmektir
bence."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Böyle bir seçeneğin yoktu aslında. Beni
kölen yapıp, sen de bir köle olabilirdin, ya da
bana özgürlüğümü verip, benimle birlikte sen de
özgür olurdun. Haydi küçüğüm, cesaretini topla,
anahtarı çevir."
“Benim bütün bildiğim şey karanlıktır, yeraltındaki gece. Ve gerçekten varolan tek şey de budur. Sonuçta, bilmen gereken tüm gerçek de budur. Sessizlik ve karanlık. Sen her şeyi biliyorsun büyücü. Ama ben bir tek şey biliyorum – tek gerçeği!”
"Ged, ne kaybetmiş ne de
kazanmıştı, ama kendi ölümünün gölgesini,
kendi ismiyle adlandırarak, kendisini
bütünlemişti; tam bir insan olmuştu: Tüm
kişiliğinin bilincinde olan, kendisinden
başka hiçbir güç tarafından
kullanılamayacak veya ele geçirilemeyecek,
o yüzden de hayatını hayattan yana
yaşayacak, hiçbir zaman yıkım, acı, nefret
ve karanlığın hizmetine girmeyecek bir
insan. "