📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Notmalde kitabı yarım bırakma huyum yoktur ama bu kitap için zamanımı vermek istemedim. Psikoloji adı altında çok fazla seviyesiz konulara girilmiş. Ben rahatsız oldum. Ülkemizde ki bazı erkeklerin zihniyetlerinin rahatsız edici durumları yansıtılmış hissayatı verdi. Zaten yeterince böyle durumlar gündemdeyken birde kitap içinde okumak istemedim. Kısacası,rahatsız edici.
Aylak AdamYusuf Atılgan · Can Yayınları · 201971,2bin okunma
Bayıldımmm....
Gece yarısı kütüphanesi,bu zamana kadar neden okumadım ki...
Keşkeler ,pişmanlıklar insanı olumsuz etkiler, onları geride bırakın diye hep konuşuruz ama hayatımıza bu düşünceyi işlemiyoruz. İlk defa bu kitabı okurken düşündüğüm keşkerin bu kadar farkına vardım. İlk defa kendi hayatım da pişmanlıklarımı düşünerek bu kadar zorlandığımı,mutlu olmam gereken konularda keşkeleri düşündüğüm için tam olarak o mutluluğu yaşayamadığımın farkına vardım. Diyecek daha fazla bir şeyim yok...
Kitabı ekranlara taşıyacaklarmış. İnşallah severek izleyeceğimiz, kitap kadar etkileyecek bir şey çıkarırlar ortaya.