Normalde cümle altlarını çizmeyi sevmem ama bu kitapta dayanamadım, o kadar dolu dolu cümleler var ki... Goethe'yle bu kitapla tanıştım ve tüm kitaplarını kitaplığımda istiyorum. İmkânsız ama gerçek aşk, günümüzdeki basit aşk hikâyeleriyle alakâsı yok; ayrıca insanlığın hâla olduğu zamanlar... Kafka'daki kasvetten mevcut Werther'de, ve öyle güzel, içten anlatıyor ki aşkını, siz de o kadına âşık oluveriyorsunuz...
Kitabın sonu ne kadar hüzünlü olsa da mutlu bitse hiç inandırıcı olmazdı; Werther'in Acıları dayanılmazdı...