"Bir keresinde, kendinizi bir adamın yerine koymadıkça, o adamın yerinde olmanın nasıl bir şey olacağını anlamaya çalışmadıkça o adamı gerçekten tanıyamazsınız".
Biz bugün canlılık " denen şeyin nerede bulunduğunu,neyin nesi olduğunu, hangi adla çağrıldığını bile bilmiyoruz. Elimizden kitaplarımızı alsalar , bir anda neye uğradığımızı şaşırırız. Artık hangi yolu seçeceğimizi , kime tutunup kimden kaçacağımızı , neyi sevip hangi şeyden nefret edeceğimizi , kime saygı gösterip , kimi neyi hor göreceğimizi bilemeyiz.