Vamosbien

Vamosbien
@VamosBien_
@VamosBien_·
·
sabitlendi
Oysa biraz okusaydın, sen de orta halli bir Dostoyevski olabilirdin pek güzel.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“İnsan, seçtiği hayatı sonradan benimseyecek kadar sevmeli.”
"İnsanın kim olduğunun ne önemi var derdim, önemli olan yaptıklarımız ve yapacaklarımızdır."
Bir zamanlar, ben olan kişi, beni bırakıp gitmişti.
Her şeyi birbiriyle ilgili görmek, sanırım günümüzün hastalığıdır.