Oturuyorum gün içinde biraz insanlarla konuşuyorum bir kahve içiyorum biraz yalnız kalıyorum bir sigara içiyorum bazen güzel olmayan şeyler eksiltiyorum kendimden. dinliyorum insanları bazen değerli olanları alıyorum kendime kalanları da buhar ediyorum bu günlerde böyleyim
O günden sonra dünya her gün biraz daha kana boyandı, her gün biraz daha gölgelendi ve hayat da benim yüzüme bir daha gülmedi. Geçmişin seslerinden başka bir şey işitmeyip çocukça bir umudu besleyebilmek, ısrarlı bir hayali içimde büyütebilmek için insanlardan uzaklaştım
Onun bir gün yeniden bulunacağı hayalini.