📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Neden içiyorsunuz?" diye sordu Küçük prens.
"Unutmak için," dedi sarhoş.
"Neyi unutmak için?" diye sordu ona acıyan Küçük prens.
"Utancımı unutmak için."
"Peki neden utanıyorsun?"
"Içki içtiğim için utanıyorum!"
"Eğer insan milyonlarca ve milyonlarca yıldızın içinde tek bir örneği bulunan bir çiçeği severse, o yıldızlara baktığında mutlu olur. Kendi kendine şöyle der: 'işte benim çiçeğim bunlardan birinde...' Ama eğer koyun ansızın o çiçeği yerse, bütün yıldızların ışığı söner! Ama bunun senin için hiçbir önemi yok, öyle değil mi?
"Bir günde tam kırk dört kere gün batımı izlediğim oldu." Demiştin bana.
Hemen ardından da eklemiştin:
"Biliyor musun... insan çok üzgün olduğunda gün batımını izlemeyi daha çok seviyor."
Bunun üzerine sordum:
"O gün, gün batımını kırk dört kez izlediğin gün, çok mu üzgündün?"
Ancak küçük prens yanıt vermedi.