Ömür boyu seni seveceğim diye yola çıkanlar,
Göz açıp kapayıncaya kadar yoldan çıktılar.
-Aşk bizim neyimize kalk gidelim gönül, ne kadar az sadakat var.
Yalnızlık Allah’a Mahsus,kuluna değil.
Günü gelir, biri bana bir kalbimin olduğunu hatırlatır,yeniden aşkın var olduğunu anımsatır,yeniden sevebilirim.
İçimdeki sevgi tohumlarını yeşertebilirim.
Fakat o güne kadar ben böyle iyiyim...