Sibel Yaki

Sibel Yaki
“Korkma. Biz namuslu bir hayat yaşadık Tilda, biz iyi insanlar olduk.” ᥫᩣ ʍҽʍ ɑɾɑɾɑԵ ❀
Çocuk Gelişimi/Özel Eğitim Koordinatörü
Lisans
İstanbul
Van, 1995
266 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
“Yani öğrenmek kolay, öğrenilmiş bir şeyi unutmak güçtür.”
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Saygı itaat değildir.
“Saygı, ülkemizde maalesef çok yanlış kullanılan, içi boşaltılmış bir kavram. Saygı, itaat değildir. Karşılıklı olamayan, hiyerarşiye dayalı bir şeye “saygı” adını verebilmek çok zor. “Anne-babaya saygı”, “büyüklere saygı”, “öğretmene saygı”, “devlete saygı” gibi kalıplar kültürümüz içerisinde klişeleştirilerek öz anlamından koparılıyor ve saygıya yaptıkları vurgu, aslında saygısızlığı meşrulaştırmak için kullanılıyor. “
Alıntı
Buzdağının Görünen Kısmı;
“…problemli çocuk yoktur; problemli ebeveynler, problemli öğretmenler ve çok problemli toplumlar vardır.”
Alıntı

Sibel Yaki

, bir kitabı okumaya başladı
Nihan Kaya
8/10 · 7,9bin okunma
Ra'd Sûresi/16
De ki, "Kör ile gören bir olur mu? Ya da karanlıklarla aydınlık bir olur mu?”
1000Kitap