Bizde şu anda aynı şeyi yapmıyormuyuz?
gördüğümüzü sanıp yanılıyoruz bakmak ve görmek yada görememek,
"İnsanın gözü ancak bildiği ve anladığı şeyi görür, ancak daha derin bilgi ve kültürün bize gösterdiği birçok şeyi, önümüzde durduğu halde yıllarca görmemiş olabiliriz". ne güzel söylenmiş bir söz
Wolfgang Van Goethe
Ailesi için önemli olan bir kişinin ölmesine sevinen anne, baba ve kız kardeş, ne kadar acı bir durum belki ağladıklar için biraz olsun üzüldüklerini hissettim.(sizce nasıl bir durum bu) öldüğü için mi? ağladılar yoksa kurtuldukları için sevinç gözyaşları mi?
"Bu dünya böyledir işte, kimi adam öldürdüğü için katil diye anılır, kimi adı katile çıktı diye adam öldürür. "
Çevremiz bu kadar çok önemli ve önemli olmaya devam edecek