Bazı günler çok alıngan oluyorum.
Bazı günler çok durgun.
Bir dediğim bir dediğimi tutmuyor .
Gülerken ağlamak istiyorum.
Dertlerimi içime atıyorum.
Gecenin bir yarısı saatlerce duvara bakıyorum.
Arkada kısık sesle açılmış bir şarkı,
Derin derin düşünüyorum.
Aslında ağlamak istiyorum.
Çok konuşmamdan şikayetçi insanlar,
Lakin susunca da tavır alıyorlar.
Bazı hareketlerimi çocuksu buluyorlar,
Ben de insan değil miyim çocuklaşmak istiyorum.
Dışarda iki üç saat mutlu olsam evde bedelini ödüyorum .
Dışarı çıkmak istemediğim de asosyal gerizekalı oluyorum.
Bir şeylerden sıkılıp yapmak istemiyorum,
Ama sorarsan ben en yanlış şeyi yapıyorum.
Beni anlayan var mı diye bakıyorum etrafa,
Ben kör olmuşum iyiyi kötüyü ayırt edemiyorum.
Birine derdimi anlatıyorum içimde kalmasın kafamı kurcalamasın diye,
Bir de bakıyorum dediklerine
"Boşver kafana takma" "Gelir geçer niye takılıyorsun".
Ben bunları duymak istemiyorum ki,
Sadece birazcık teselli istiyorum...
Çok mu şey istiyorum?
Dönüp bakıyorum yine yalnızım.
Gecenin bir yarısı,
Saatlerce duvara bakıyorum.
Arkada kısık sesle açılmış bir şarkı,
Derin derin düşünüyorum.