Hem postmodern hem distopik hem de güzel. Bu üçünün nadir bir araya gelebileceği kitaplardan biri sanırım. Kurgusu yönüyle biraz da “kaçıkça” diyebilirim ama sonuç olarak hem güldüren hem de düşündüren bir kitap oldu benim için. Bölüm başlarındaki alıntılar cidden etkileyiciydi. Yazarla tanıştığım ilk kitabı ve benim için oldukça değerli bir hediye!
“Korkularımın çoğunun kendi zihnimin ürünü olduğunu keşfetmiştim. Gerçeklik kimi zaman ürkütücü bir ejderha biçimine bürünür ve dosdoğru karşıdan bakmaya cesaret edildiğinde yok olup gider.”