Bu kitaba sadece bir biyografi demek çok eksik kalır diye düşünüyorum. Daha çok bir hayattan yola çıkarak bir ömrün faydalı bir şekilde nasıl yaşanacağını, zorluklarla nasıl mücadele edileceği ve bunlardan yola çıkarak ‘dünya savaşları’ dönemi Türkiyesi’ni anlatmak gerçekten başarılı bir iş olmuş. Evet bu klasik bir Oğuz Atay romanı değildir ama böyle bir eserin altından da anca o kalkardı zaten diyeceğimiz bir romandır. Oturup üzerine düşünülecek çok ama çok şey var içinde ve nice öğrenilmeyi bekleyen bilgi. Matematiği, edebiyatı ve akademiyi seven merak eden herkese öneririm!