Kitap anlatılmak isteneni açıkça anlatmış, ayetler ve hadislerle de desteklemiş. Ayrıca çok hoş bi anlatım tarzı var. Gerçekten çok beğendim. Anlamadığım yer pek olmadı. Kelimeler de iyi seçilmişti. Tavsiye ederim.
Kitap biraz yavaş ilerliyor. Ama anlatım kötü değil. Mesela bazı yerleri başta anlamadım ama ilerleyince oturdu. Sonu neredeyse beklediğim gibiydi. Ve bana göre gerçekçiydi. Şuan çocuklar adaya düşseler aşağı yukarı aynı olaylar olabilir.