VeraRay

VeraRay
@VeraRay
Hayatım hayatımın romanı olsun.
Aşk akıl düzlüğünün yukarılarında,tepelerin doruklarındaydı.O,varlığın yücelmiş hali,hayatın en yüksek doruğuydu ve insan ona ender rastlardı.
Sayfa 186
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çünkü işlediğimiz her bir günah,kafamıza giren her bir şüphe,kalp ve ruhumuza yaralar açar.
Ama sorun bu değildi. Eğer o açlığı,susuzluğu,sıcağı,soğuğu hissedebiliyorsa,demek ki aşkı da hissedebilirdi.
Sayfa 99
İnsanın başkalarına güvenebilmesi mümkün müydü?
Sayfa 141·Kitabı okudu