oblomov

oblomov
@Vetuldes
Profile baktıysanız Dm ye bir şarkı bırakabilirsiniz
Veteriner hekim
yüksek lisans
Tekirdağ
110 okur puanı
Mart 2016 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Çünkü ben bir ölüyüm, ki böyle olmak insana mükemmel ve hiçbir şeyle engellenmemiş bir bakış açısı sağlıyor. Bizim oralarda " Hayat yaşayanların elinde ziyan olur " diye bir söz vardır...
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tam orada bir nokta olan C noktasında yaşayan insanlarsa sık sık şunu merak ederdi: A noktasında ne var ki bunca insan B noktasından oraya gitmek için can atıyor ve B noktasında ne var ki bunca insan A noktasından orya gitmek için can atıyor? Çoğu kez insanların hangi lanet olası yerde olmak istediklerine kesin bir karar verip bu duruma bir son vermelerini dilerlerdi.
1000Kitap
-Altı yarımlık bira. Lütfen çabuk, dünyanın sonu gelmek üzere. -Öyle mi bayım? Bunun için çok güzel bir hava
Edebiyat

oblomov

, bir kitap okudu
Puan vermedi·208 syf.·
2019 4. kitabı
J. D. Salinger
6.3/10 · 71,3bin okunma