📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kitap çocukluğumun vazgeçilmez 2 kitabından biriydi. En son ortaokul zamanında okumuşumdur ama kaç defa okudum Allah bilir. Hemen hemen en ince ayrıntısına kadar hakimim o mavi domuz hanı, çuha kumaşı değnek dövüşü kılık değiştirmeleri küçük (ama devasa) John o meşhur şenlikler kralın ormanlarındaki ceylanlardan ziyafet çekmeler. Su gibi içki içmeler ve daha neler en sevdiğim kitap bu olabilir. Lan en son hatırladığım şey bu kitabı okuduğum zaman annem biber ile bir is yaparken mutfakta kardeşime öfkelenmesi kardeşime söylediği acı biberi yeme cezasını üstüme alınıp ağlaya ağlaya yemiştim kdkdkksksksks eski güzel günler