Bir gün Efendimiz, Hz.Âişe Validemize:
– Bana kızdığın za man, hemen anlıyorum, buyurdu.Hz.Âişe:
– Nasıl, deyince, Efendimiz,
– Eğer bir şeyden dolayı yemin edecek olursan, bana kızgın olmadığın zaman ‘Muhammed’in Rabbine yemin ederim ki’ diyorsun. Eğer bana kızgın isen, ‘İbrahim’in Rabbine yemin ederim ki’, diyorsun, buyurdu. Bunun üzerine Hz . Âişe Validemiz:
– Evet, Ey Allah Resûlü! Sadece öyle zamanlarda adınızı bırakıyorum dedi.