Her şeyi yapamazsın, her şeyi başaramazsın. Başarman da gerekmiyor zaten. Hayatın sana sunduğu seçenekleri değerlendirip yoluna devam etmen lazim, yoksa yıllar boyu olduğun yerde takılı kalabilirsin.
"Ben kendin işime bakarım sen de kendi işine bak. Ben Bu Dünyaya senin beklentilerini karşılamak için gelmedim. Sen de benim beklentilerimi karşılamak için gelmedin. Sen sensin ve ben benim. Eğer tesadüf eseri birbirimizi olursak bu çok güzel olur. Ama bulamazsak yapacak hiçbir şey yok."
..FRİTZ PERLS..
Psikolog Rollo May, " sıkıntı, insan olmanın meslek hastalığıdır" der. Yani bir insan olarak sıkıntı çekmemenin olduğu bir senaryo mevcut değil maalesef.