Bu kitabı daha satın alma aşamasında verdiğim paradan dolayı daha okumadan sefilliği hissettim. Sefilleri anlamak için aslında sayfalarca okumaya gerek yok; günümüz şartlarında market alışverişine çıkan 9-6 işçisinin hissettiği o çaresizlik kitabın özeti gibi. Beni çok derinden etkilemese de anlatımı güzeldi.
bu muydu cidden?
Olaylar çok absürt gelse de günümüz dünyasındaki belirsizliklere benziyor. Bu yüzden yaşananları pek yadırgamadım, bana göre normal sayılabilecek şeylerdi.
DavaFranz Kafka · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202163,9bin okunma