Karanlığı sevmezsem ne anlamı var gecenin, aydınlığı sevmezsem ne anlamı var gündüzün... gece ayın, ay gecenin, ben senin, sen benim.. Hani birçok şey demek istersiniz sevdiğinize... bırakma beni bir başıma engin denizin derinliklerinde demek uzaklaşmaması için yalvarmak... hecâi bir tabirle dersiniz tatlı yazarımızın da dediği gibi "yanacaksak beraber, söneceksek beraber.." kelimeler kifayetsiz mentaliniz darma dağın ama bir yanda da o büyük okuma zevki ve isteği sizi içine çekiyor...
Not: 15 yaş ve üzeri için uygundur.
Tam anlamıyla insanın ruhuna işleyen bir kitapla karşılıyor bu kitapta sayın yazar Beyza Alkoç bizi.. Mahşerin Dört atlısının yaptıklarını büyük bir heyecan ve refahla okuyor, hissettiklerini hissediyor sizi bütünlüğüyle içine çekiyor. Hayatımda hiçbir kitap/roman beni ağlatmaz demeyin çünkü kesinlikle ilk roman olacak bir niteliğe sahip durumda bu roman..
Yeri geldi elim titredi okurken, yeri geldi okudum soluksuz, yeri geldi dayanamayıp ara verdim, yeri geldi uykumu feda edip okudum.
Mental çöküş ve yükselişleri o kadar detaylı görüyor, hissediyor, ve okuyorsunuz ama en güzeli bence, aşka inancınız ve gerçek dostluğa,yandaşlığa incanız artıyor..
Eğer Mahşerin Dört atlısına beşinci olmak isterseniz Beyza'nın da dediği gibi hiç vakit kaybetmeyin... gelin, bizim sizlere ihtiyacımız var.
Not: 15 yaş ve üzeri için uygundur.