Ufak tefek aksaklıklar oldu bir süre mola vermek zorunda kaldım. Hedefime ulaşamadım ama bu sene tam hız tekrar başlıyorum. "Hala benimle misiniz ?" Gelin, beraber sevdiğimiz ve seveceğimiz romanları konuşalım hedeflerimizi beraber tamamlayalım. ❤️💚💙💜
Karanlığı sevmezsem ne anlamı var gecenin, aydınlığı sevmezsem ne anlamı var gündüzün... gece ayın, ay gecenin, ben senin, sen benim.. Hani birçok şey demek istersiniz sevdiğinize... bırakma beni bir başıma engin denizin derinliklerinde demek uzaklaşmaması için yalvarmak... hecâi bir tabirle dersiniz tatlı yazarımızın da dediği gibi "yanacaksak beraber, söneceksek beraber.." kelimeler kifayetsiz mentaliniz darma dağın ama bir yanda da o büyük okuma zevki ve isteği sizi içine çekiyor...
Not: 15 yaş ve üzeri için uygundur.