Victoria

Victoria
@Victoria_md
Moda tekstil tasarım
13 okur puanı
Ağustos 2023 tarihinde katıldı
Mükemmel bir macera-aksiyon başlangıç kitabı
7/10
·320 syf.··
2023 6. kitabı
Marie lu' nun okumadigim kitabi kalmadi saniyorum. En son bu serisi kalmisti. Güzel seri zaten marie lu'yu taniyorsaniz her kitabının belli bir düzeyde oldugunu bilirsiniz. Ama bence bu, marie lu'nun en yazimi basit kitaplarindan biriydi. Olaylar tıkırında gidiyor, ne olmasini beklediysem o oldu. Şaşırttığı bir kısım olmadi. İnanilmaz hızlı ilerledi ilk kitap sanki 300 sayfaya sığdırmis gibiydi uzatsaydi en az 450 ye kadar yolu vardi. Daha tadını çıkara çıkara okurduk. Dili de basit oldugu icintek oturusta bitirmelik bir distopyaydi serisini alip bir haftada okursunuz mis gibi de gider diye dusunuyorum. Eger aksiyon kitaplarına yeni başlayacaksaniz veya Marie lu' ya yeni başlayacaksaniz bu kitap iyi bir başlangıç olabilir.
Roman
EfsaneMarie Lu · Pegasus Yayınları · 20144,353 okunma
Reklam

Victoria

, bir kitap okudu
Puan vermedi·400 syf.·
2023 8. kitabı
Marie Lu
8.4/10 · 2.587 okunma

Victoria

, bir kitap okudu
Puan vermedi·360 syf.·
2023 4. kitabı
Marie Lu
8.5/10 · 8,3bin okunma
Vizyonsuz hikaye ve ondan daha da vizyonsuz cadılar…
4/10
·312 syf.··
2023 3. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 08 Ağustos 2023 19:18
Kitaba sıfır önyargıyla başladım. Herhangi bir beklentim de yoktu. Garip olan, kitap bitti fakat ben hala aynı düşüncedeyim. Yazarın aşırı kafası karışık onu söyleyerek başlamak istiyorum. Öncelikle romanın ilerlediği ortam belli değil. Karakterimiz insanları “yalancı turlara” çıkarıyor. Bu konu kitaba ilk başladığımda çok hoşuma gitmişti. Okuyorum, okuyorum. Yok, karakter birdaha böyle bir iş yapmadı. Bu da kitabın gerçekçiliğini yitirdi. Roman günümüz dünyasında işleniyor, ama onu bile düzgün anlatmıyor yazar. Ortada bir aile hatta çok köklü bir aile var, onu da doğru düzgün anlayamıyoruz. Bunlar her neyse bir şekilde hikaye akıyor da, kardeşim bu cadıların vizyonsuzlukları nedir ya. Bir bölümde, dünyanın kaderi kadar önemli bir yerde olan ana karakterimiz ve kız kardeşi oturup gelecek hayalleri kuruyorlar. Bir fantastik okuru olarak bunların dünyaya hüküm sürme ya da barışı sağlama gibi gerçekten baskın ve önemli şeyler olmasını beklersiniz değil mi? Cadılarımız, sevgilileriyle evlenip çocukları ve kocalarıyla mangal yapma hayalleri kuruyorlar. Gerçekten böyle bir sahne var ve ana karakterimiz olan mercy tamamen bu kafada br karakter. Kadın resmen enerji büküyor ama bir yandan trt 1 aile dizilerindeki akşam sofrasına oturtsanız hiç sırıtmaz. Bu gibi etkenler beni çoğu zaman hikayeden kopardı. Keşke ana karakterimiz bu kızın ikiz kardeşi olsaymış, çok çok daha eğlenceli olurmuş. Kısacası; hikayenin temeli yok,karakterler vasat, vizyon yerlerde. Reading slumpa sokamdı, ama iki gün sonra beni döndürüp kitabın adını sorsanız hatırlamam.
Roman
SınırJ. D. Horn · Pegasus Yayınları · 2018108 okunma
Reklam