İlk 100 sayfasi çok sıkıcıydı ama sonrasında yavas yavas tempo arttırarak o kadar güzel açılıyor ki. karakterlerimizin karşılaşması, işleyişi, anlatımı seni içine çekiyor ve çekirdeğini alip izlemeye başlıyorsun resmen. Son 150 sayfa da tek solukta bitiyor. İkinci üçüncü kitabi okumayi dusunmuyordum ilk kitabin yarisina kadar ama ikinci kitapta islenecek karakteri cok merak ettigimden baslayabilirim. Polisiye sevmeyen biri olarak beni bile bağladiysa sizi hayli hayli götürür diye düşünüyorum.