Şuan da kitabıma yeni başladığım için çok net bir şey söyleyemem ama kitap, kendini geliştirmek isteyen kişiler için yazıldığını düşünüyorum ki zaten bu kitabı alan kişiler kendine çeki düzen vermek isteyen kişilerdir çünkü ben kendimi değiştirmek ve geliştirmek istediğim için aldım.. şuanlık söyleyeceklerim bu kadar ..
Kitabı bitirdiğim zaman nasıl hissettiğimi buraya not ederim :)