Merhaba,
Bir kitaba inceleme yazarken, ki çok fazla yaptığımı söyleyemem, ya da yapmayı düşümdüğümde sanki hep kitabın iyi yönlerini ön plana çıkarmam gerekiyormuş gibi hissediyorum, sanırım bu da inceleme yapmamı engelleyen en büyük zindancım. Ben reklamcı değilim ki ürünü pazarlayayım diyorum ve inceleme yapmaktan anında vezgeçiyorum genelde, zaten reklamları da pek sevmem. Kitap öyle hoş ki felan diyecek değilim çünkü değil. Bir derleme eser gibi. Bu eserin yazar neresinde bilemiyorum. Sanki çeşitli ağaçlardan yapılmış kütükleri biraraya getirmiş gibi yazar, da bir zannatkar olduğunuzu bilmiyordum çok sayın yazar beyefendi. Belki bu benim hatamdı ama özgün bir eser görmek isterdim, toplama bir eser değil. Bu öyle dünyanızı değiştirecek bir eser değil tabii ki zaten öyle bir eserde yoktur dünyanız değişirken değişimle aynı yönde sürüklenen kitaplara atfettiğimiz bu itham onların salt değerini değiştirmez ki, öyle değil mi? Kitabı okumayın efendim, elbette böyle bir şaçmalığa sürüklenmeyeceğim ama yine de daha güzel kitapların olduğunu söyleme cüretine de düşmekten kendimi alamıyorum. Kabul düştüm ama şaçmalık bataklığına değil kabul edin, belki geveleme, olabilir bu. Kendinize iyi bakın...