Kitap cok cok guzel bir kitap arkadaslari ilk baslarda biraz tokezliyorsun , anlamakta zorlaniyorsunuz ama aslinda kitaba kendinizi tam olarak kaptirdiginizda cok ama cok daa iyi seyler anlattigini fark ediyorsunuz ve birbirine bagli olaylar olmasi insani fazlasiyla etkiliyor. Olayin ana karakter etrafinda donmesi (olmasi gereken bence ) cok daha guzellestiriyor kitabi . Kesinlikle sans verilmeli