Şeyda Yıldırım

Şeyda Yıldırım
@Vjgjk
Müdür, din uğruna ölmek büyük bir onurdur diyor. Babam ise İrlanda uğruna ölmek büyük bir onurdur diyor. Hiç yaşamak isteyen yok mu, diye düşünüyorum.
Sayfa 129
Edebiyat
Reklam
Şimdi dünya herkesten yapılmış bir gönül yorgunluğu. Şimdi dünya soğuk. İnsan büyüdükçe bir bir ayrılıyormuş sevdiklerinden. İnsan güzellikten önce korkuyu görüyormuş. Şimdi dünya eşiklerde bir salkım gözyaşı. Kimse odalara sığmıyor. ° Şükrü Erbaş
Şiir
Dönelim...Dönmek yenilmektir biraz da, yarım kalmasıdır çıkışlarımızın, korkaklıktır, alışkanlıkların güvenli küflü kabuklarına sığınmaktır...Olsun dönelim biz yine de. Bi- lincinde olmadan üstlendiğimiz sorumluluklarımız var. Evlere dönelim, sırtımızın kamburu evlere, cılızlığımızın görkemli korunaklarına, yalnızlığımızın kalelerine dö- nelim. Ölçüsüz yaşamak bize göre değil Ömür hanım. Büyürken geniş ufuklarımız olmadı bizim. Küçücük avuçlarımızla sınırlarımızı genişletmek istedikçe yaşamın binlerce engeli yığıldı önümüze. Hangi birini yenebilirdik bunca olanaksızlık içinde. Umutsuzluğu tanıdık, yenilgiyi öğrendik böylece. °Şükrü Erbaş
Şiir
Ağır olsun ya da olmasın, her ceza korkunç bir belirsizlikten ve zalim bir bekleyişten daha iyidir. °Stefan Zweig
Edebiyat
Muhakkak ki dünyanın en lüzumsuz adamıydım. Hayat beni kaybetmekle hiçbir şey ziyan etmeyecekti. Hiçkimsenin benden bir şey beklediği ve benim hiçkimseden bir şey beklediğim yoktu. Sabahattin Ali
Edebiyat
Reklam