İçimde bir yağmur sonbahardan çalınmış.
Bir kaç eylül bir de sen senelerin ardında.
Tarabya’da bir santur Nihavende gömülmüş.
Ümitlerim küçülür saçlarımın kırında.
Bir kaç eylül bir de sen senelerin ardında...
"İnsanlar şehir gibiydi. Bazı kötü yönleri var diye bütün şehirden nefret etmezdiniz. Sevmediğiniz yanları, birkaç tane tehlikeli sokağı ve mahallesi olabilirdi ama bir şehri yaşanır kılan şey iyi yönleriydi"