İlk girdiğim yazılı sınavda hoca soruları verdi, sonrada kapıyı kapayıp gitti. Evet, hem de yerine bir gözcü bırakmadan. Çok şaşırmış, çevreme bakınıyordum. Bizdeki gibi herkes kitabını açıp kopya mı çekecekti, yoksa bir arkadaşının yaz dıklarından mı yararlanacaktı, yahut bilmediğini soracak mıydı?
Hayır, sınıfta çıt yoktu. Herkes sağına soluna bakmadan yazıyordu. Meğerse o memlekette kopya çekmek hırsızlık sayılırmış.