Ben olmayınca bu güller, bu serviler yok.
Kızıl dudaklar, mis kokulu şaraplar yok.
Sabahlar, akşamlar, sevinçler tasalar yok.
Ben düşündükçe var dünya, ben yok o da
"Yaşam sert ve amansız...Yaşam,kölelerin özgürlük,efendilerinse egemenlik savaşıdır ve yaşam yumuşak ve sakin olamaz,efendiler ve köleler olduğu sürece yaşam iyi ve güzel olmayacak!.."