Oracıkta öyleyece hiç kımıldamadan, bardaktan boşalırcasına yağan yağmurun altında oturuyordu, ayağa kalkıp birkaç adım ötedeki saçağın altına gidemeyecek kadar, kendi varoluşunu hiçe sayacak kadar yorgundu.
İnsanın bir defa bir anlığına aptalca hareket etmiş olmasının ne önemi vardır ? Fakat vicdan diye adlandırdığımız o belirsiz şeyden insan kurtulamıyor;