Din savunucuları dinin (ateistlerin sahip olmadığı ayrıcalıklı bir kaynakla) iyinin ve kötünün belirlenmesinde bir tür orta yol sunduğunu öne sürerek işin içinden sıyrılamazlar. En gözde taktiklerini uygulayıp, seçilen metinlerin yazıldıkları anlamlarıyla değil "sembolik" olarak yorumlanması gerektiğini iddia etseler bile işin içinden sıyrılamazlar. Hangi pasajların sembolik hangilerinin yazıldıkları anlamda olduğuna karar verirken kıstasımız ne olacak?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ahlaklı olmak için Tanrıya ihtiyacımız olduğu doğru olsaydı bile, bu elbette Tanrının varlığını daha olası yapmaz, sadece daha çekici kılardı (birçok insan aradaki farkı söyleyemez).