📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Hala anlamadınız mı, Genri? Öndeyi sanatını neden geliştirdiğimizi anlamadınız mı?”
“Hayır…”
“ Yanlış soruların cevabını bilmenin ne kadar yararsız olduğunu göstermek için.”
“Hala anlamadınız mı, Genri? Öndeyi sanatını neden geliştirdiğimizi anlamadınız mı?”
“Hayır…”
“ Yanlış soruların cevabını bilmenin ne kadar yararsız olduğunu göstermek için.”
Kitabı pandemi dönemi sonrası okudum. Karantinanın insana hissettirdikleri ve bıraktığı izleri bu kitapta görmek mümkün. Doğal yaşamından bir anda kopan insanların bulundukları duruma verdikleri farkı tepkiler; korku,endişe ve bunun yanında ufakta olsa eğlenebilmek için yaptıkları fedakarlıklar dikkate değer. Pandemi dönemini yaşamamış veya yaşayıpda getirdiği problemleri kavrayamamış kişilerin özellikle okuması gerektiğini düşünüyorum.