📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tüm çabalar adil şekilde karşılığını bulmalıdır, gibi bir laf etmek niyetinde değilim ama eğer gökyüzünde Tanrı dediğimiz şey varsa, bunun işaretini azıcık da olsa gösterse olmaz mı? Ona göre merhamet olsa fena mı olur ?
İlk tanıştığımızda nasıl insanlardık diye geçmişe baktığım zaman hiçbir konuda yanılmamışız gibi geliyor, kendimiz dışında. Fikirlerimiz doğruydu ama hatamız bir değerimiz olduğunu düşünmemizdi..
İnsanların doğal yaşamın ölmeye başlamasından müşterek kültürel biçimlerin yozlaşarak kitlesel pazarlamaya dönüşmesinden, şehirlerimizin ve kasabalarımızın isimsiz istihdam merkezleri haline gelmesinden önceki döneme hasretle bakmaları bana makul geliyor.