İnsanlar kendileri yaşıyor, ama başka canlıların, özellikle de onlara bağımlı olmadan yaşamak isteyen ve buna hakları olanların yaşamalarını istemiyorlardı.
Peter Pan filmindeki "uçabiliyorum" şarkısını mırıldanıyorum. Boya yaparken de melodiyi mırıldanıyorum, nakaratı söylüyorum, yüzlerce kez. Birkaç gün sonra, uçamadığım için neredeyse gerçekten üzgünüm.
İnsanlara nerede hata yaptıkları doğru dürüst anlatıldığında anlayış gösteriyorlar. Ne de olsa uzlaştırıcı bir hareket. İletişim hâlâ ölmemiş. Ormanda, bir bakıma daha iyi iletişim kuruluyor.